Die Kupplung für 5.000 DM
Weiß jemand, was an den Ansaugstutzen anders ist?
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RS250 / RGV # Der Kit - Teile Thread
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Die Stutzen haben keine Anschlüsse für die Schläuche.
Die Messing Röhrchen sind also nicht vorhanden! -
Zitat
Original von walter
das prospekt umfaßt 7 seiten! aufgelistet mit allen teilen und teilenummernWo ist denn das Kit-Getriebe?
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gibt nicht für VJ21 -
Und was ist dann mit dieser Aussage:
So, a long time ago in a galaxy far, far away....
In 1988 Suzuki made the VJ21 RGV250 with a Wet clutch and std wide ratio gearbox. However, soon after Suzuki were kind enough to provide a 'Kit' of part to convert the gearbox to close ratio. This was for VJ21 wet clutch. Suzuki then released a VJ21 SP with a wet clutch close ratio for Japanese home market.
Suzuki then released the VJ22, with wet clutch wide ratio standard. An VJ22 F3 kit magnesium dry clutch and CR gearbox soon appeared for proddy racing.
For the Japanese home market, the VJ22 RGV250SP with dry clutch and CR box, then VJ22 RGV250SPII with alloy dry clutch and wide box were also released.Quelle: http://www.rgv250.co.uk
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:ooops:
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Zitat
Original von Saurierknochennager
:ooops:So langsam blicke ich bei den ganzen Getriebeinformationen nicht mehr durch...
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für ak :D
dachte ich hab auch was für die 21er... ich such mal -