RG125: Bergauf fahren, kein Powerband, Übersetzung ändern?

• ein problem gibts jetzt aber. Damit die Kabel an den Lenker hoch kommen müssen die Züge viel länger sein und auf einer seite kein Zylinderförmigen abschluss haben damit man sie einfädeln kann. Diesen abschluss könnte man zwar abschneiden aber wo kriegt man solche Züge her? Normalerweise gibts die nur in der originalgrösse mit der Hülle, Einstellschrauben alles drum und dran.

• zur Not einen Öffner und Schliesser Hebel :face_savoring_food:

Züge mit/ohne Nippel, unterschiedliche Schraubnippel usw. hab ich oft bei SIP/Roller.com gekauft. Zughüllen meist vom Rennrad aus dem Lager

• Mal angenommen ich hätte jetzt ein Öffner und ein Schliesser Hebel. Würde dann beim betätigen vom Öffner Heben der Schliesserhebel automatisch zurückkommen? Wahrscheinlich nicht oder?

• Hab mir das mit der manuellen Auslasssteuerung nochmal überlegt. Ist eigentlich wirklich die einfachste und sorgloseste möglichkeit, denn man hat volle Kontrolle, Leistung und es kann kann kein servo kaputt gehen :nuts:

Bräuchte nur sowas wie ein 2. Chokehebel und lange AS-Züge.

Ich muss dann ja auch nicht vor jeder Kurve am Hebel rumspielen aber besonders innerorts wär es ziemlich angenehm wenn der schieber zu ist...

Gsiesch mi ?

Füffzgjöhrigi Zweitakterfaahrig.

Du muesch halt nur nöd immer alles todfrooge sondern halt eifach mache.

Entweder du chaufsch en Servo oder du bediensch da Teil per Hand aber nu offe und vollgas i de Schwiiz umechessle, da tuet dim Uuswiis und dim Portemonnais nöd guet.

Mit dene Buesse oder gar Stroffe chönscht etlich neui Servos chauffe.

Meinsch nöd au ?

Grüessli Roli

• Wenn ich en servo chaufe wür wär er nachher langsamer wil er gar nüm ganz ufmacht. Mal eifach loslege isch ja schön und guet aber meistens chunts ebe doch nöd so guet use. Ich chan jetzt sit 2 mönet fahre und han knapp 2k km gmacht und würd au gern no wiiter fahre. Mit 18i hani de töff vellecht gar nüm

• jetzt han au i emol no e blödi Froog ☝️

Du hesch jo no es L am Töff , oder ?

Da heisst, du farsch no mit em Lernfahruswiis und muesch no d'Prüefig mache.

Mit welem Töff möchtsch denn da mache ?, wenn dini 125er nöd richtig funktioniert, wird di de Prüefigsexperte wieder hei schicke. In einige Kantön sitzt de Prüefer sogar no hinne druff, denn wärsch jo erscht recht aagschmiert.