RG125: Bergauf fahren, kein Powerband, Übersetzung ändern?

• und nomol eini, e saublödi Froog ☝️

Du fahrsch de Töff jetzt siit 2 Monat und d'Uslassstüürig isch chaputt, denn isch de Töff jo sicher nöd frisch vorgführt gsi, denn hätt dir es Stva jo nach em Aamelde e Ufgebot für d'Mfk gschickt.

Wie willsch denn die beschtoh, wenn de Töff nöd flicksch ?

Dört machets no e Probefahrt, ohne funktionierenti Uslassstüürig chansch da vogesse. Und bis du 18i bisch, wirsch nöd a de Mfk vobii cho, nach spöteschten drüü Monat muesch zur Kontrolle.

Grüessli Roli

• bi de 125er prüefig sitzeds nüme hindedruf :face_with_tears_of_joy: wär chli blöd wenn det eine mitem 9ps chinaroller chunt und mitem 150kg schwere prüefer muss am berg afahre. De Grundkurs hani letzt wuche ohni problem mit mim töff gmacht. Evtl chauf ich mit mim brüeder zäme no e grom oder ich miet für d prüfig en roller isch eh eifacher

• Ich han de töff oktober 2021 komplett früsch ab MFK kauft. Und det het d uslassstürig au nöd funktioniert (isch ebe glaub öppe halboffe steckeblibe) und isch ohni problem durecho. Ufbote wird mer ja eh nöd immer ich kenn lüt die hend siit 5 jahr kei mfk gmacht

• Grüazi! Warum so kompliziert und aufwändig per Hand verstellen? Gibt doch eh ein paar Leute hier im Forum die Auslasssteuerungen selber machen, zb ich und El Bodo Es Loco.

Lg

• Grüazi! Warum so kompliziert und aufwändig per Hand verstellen? Gibt doch eh ein paar Leute hier im Forum die Auslasssteuerungen selber machen, zb ich und El Bodo Es Loco.

Lg

Wie schaut sowas aus?

• Statt den originalen Stellmotoren/Solenoiden kann man auch RC-Servos ansteuern, diese sind leicht und gut verfügbar. Hab mir für RC-Servos einen einfachen Servo-Träger 3D-Gedruckt, dort kann man einen Schaltdraht oder eben 2 Bowdenzüge einspannen, so wie zB in diesem Video zu sehen:

Externer Inhalt youtu.be
    Inhalte von externen Seiten werden ohne Ihre Zustimmung nicht automatisch geladen und angezeigt.
    Durch die Aktivierung der externen Inhalte erklären Sie sich damit einverstanden, dass personenbezogene Daten an Drittplattformen übermittelt werden. Mehr Informationen dazu haben wir in unserer Datenschutzerklärung zur Verfügung gestellt.

Ich bin langsam auf den Geschmack der RC-Servos gekommen, und werde demnächst mal mein schweres CTS System gegen RC-Servo tauschen.

Falls du Fragen hast, nur her damit.

Lg